tdaw 2010.01.15. 02:33

januar 14

 Ma mar volt munka vegre,nagyon orultem neki,minden dollar szamit!Lehet,higy viszont meg lesznek hasonlo lealasok,de akkor tutti eret vagok!Komolyan mar csak ez a rohadt 3-3es fel hetem van hatra,legalabb addig legyen mar mit csinalni!Az idegesskedes miatt ujra visszaszoktam a cigire is ami megint egy nagyon jo dolog hiszen azonkivul,hogy nem egeszseges sokba is kerul,kb itt egy doboz olyan 1400-1500 forint kozott mozog.A kedves "barataim" is mar a kivansagaikkal bombaznak,hogy ezt hozzak azt hozzak,de mar ugy vagyok vele,hogy nem kapnak semmit egyedul csak tesomnak meg anyamnak viszek valamit innen.A tobbi meg ugyis csak lehuzas!

 

Holnap lehet egyedul kell menni,mert a tobbiek mas helyen lesznek,mar elore felek az utazastol tutti,hogy elfogok tevedni a varosban amilyen az en formam:)!Fizetes is lesz vegre!Meg jon a hetvege is amiben az a jo,hogy beszelek megint az otthoni lannyal,igyis sokat gondolok mar ra,tobbet mint kellene!Mar megint hulye leszek pedig meg elobe nem is talalkoztam vele.

Nagyon ertelmes ma sem voltam csak csapong az agyam ide-oda,nem tudok koncentralni.

A bejegyzés trackback címe:

https://tdaw.blog.hu/api/trackback/id/tr31673645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása