tdaw 2010.01.13. 01:37

nem sok

 

A mai nap itthon voltam nem kellett dolgozni menni,mert nem vagyok meg olyan jo festo es a vegso reteget nem bizzak ram.Holnap is itthon fogok maradni ezert.Ez nekem penz kiesest jelent es igy a vege fele mar minden dollar szamit,mert az itt kereset penzbol kell otthon elni amig nincs ujabb munka.Voltam a varosban noveremmel vasarolni delelott,szeretek itt jarkalni es nezelodni,a mai napig racsodalkozok az itteni dolgokra es kulombsegekre amik otthon nincsenek.Minden nagy az orszag is a varos az autok,kaja adagok,nok mellei:),minden.100 eve meg amerika volt a bevandorlok alma,ma 2010-ben kanada ahol meg szivesen fogadjak a menekulteket es egyeb okok miatt ideerkezoket.Legfurabbak szerintem a indiaiak azokkal a nagy turbanokkal es hosszu szakalukkal.Nem probalnak asszimilalodni itt is az otthoni dolgaik szerint elnek,szerintem viccesek!

Olastam masok blogjait is ma,volt ami tenyleg erdekes volt szamomra volt ami udoritott es volt ami vicces volt vagy epp szomoru.Erdekes,hogy igy anonimitasba burkolozva mennyire oszintek vagy epensegel milyen allatoka valnak es itt elik ki elfojtott agressziojukat,duhuket.Mi minden lakozik egy emberben,nem is gondolnam.Felelmetes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tdaw.blog.hu/api/trackback/id/tr531668292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása