tdaw 2010.01.12. 02:43

vancouveri gondolatok

Az egesz ugy kezdodott,hogy 10 eve noverem es a baratja kimentek Kanadaba,Vancouverbe mert Magyarorszagon nem tudtak ugy elni ahogy szerettek volna.!10 ev alat tobbszor is szoba jott,hogy en is utazak ki es probaljam meg hatha sikerul egy kis penzt keresni.Ha megse akkor fel ev utan mehetek haza es csinalhatom az otthoni dolgaimat tovabb es kesobb ha kedvem van ujra johetek.

Szeptemberben kijottem,foladva az otthoni dolgokat mint peldaul a munkam ami azert nem volt olyan rossz es a baratnomet is,akit viszont tenyleg szerettem.Gondolttam itt majd megtalalom onmagam es vegre rajovok mit szeretnek az eletben csinalni vagy valami hasonlo megvilagosodas fog torteni velem.Igaz olyan helyeken jarttam es olyan embereket ismertem meg akikkel otthon biztosan nem talalkoztam volna.Latam a csendes oceant,jartam hatalmas erdokben es hegyeken is,ahol most lesz a teli olimpia Whistler ott volt a szilveszterem ami egy eletre szolo emlek volt az biztos.Jelenleg itt mint festo dolgozok egy 30 emeletes haz epitesen,a nap nagyreszeben egyedul vagyok igy sokat gondolkodhatok a dolgokon,hogy mert es hogyan is alakultak igy dolgaim ahogy.Meg van hatra 1 honapom es ujra otthon vagyok es kezdodik minden elorol,mar most erzem a felemet magamban,felek,hogy nem fogok egyhamar munkat talani es megint beboritanak a szamlak es a fizetni valok,felek,hogy egyedul leszek es nem talalok egy normalis lanyt se magamnak.November elejen az interneten megismerkedtem egy lanyal es o mondjuk var engem es en is varom mar a vele valo talalkozast,de mi lesz ha nem stimmel majd valami vele vagy velem?!Eddig mondjuk minden szep es jo,jol elbeszelgetunk es hosszan,ismeretenul is mar kedvelem ot.Furak ezek a inernetes talakozasok egy gombnyomason mult az egesz hanem nyomok most nincs o. Szoval kemeny lesz ujra hazamenni es ujra tovabb kuzdeni,de ferfi vagyok es nem adom fel mindig ujra es ujra fel kell alni es kuzdeni az eletben amig meg nem halunk!

Nem talaltam meg onmagam es most se tudom,hogy mit szeretnek,illetve azt tudom csak azt nem hogyan erhetnem el.A varva vart megvilagosdas is elmaradt,nem kerulttem a nirvanaba,de egyvalamira azert rajottem:magunkban kell keresni a beket es a boldogsagot nem pedig masokban vagy mas dolgokban.Mehetek akarmilyen messze elhetek barhol a problemak jonnek velem,csak en tudom oket megoldani senki mas,es mas nem is fogja megteni helyetem,mert az embereket nem erdekli mas gondja.

Ez egy keseru felismeres volt ami azert orommel tolt el !Igy talan mar konyebb lesz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tdaw.blog.hu/api/trackback/id/tr481665409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása